Originální bytové doplňky a nábytek v čistém severském stylu.
Novinky
Slevy
Venkovní posezení
Podle kategorií
Podle místností
Podle ceny
E-mail:

Nejoblíbenější značky


Madam Stoltz
By Nord
Tine K Home
House Doctor
Compagnie de provence
Bloomingville
Ferm Living

Způsoby dopravy

 

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat.


1. Způsoby dopravy:

  • Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms. 
    V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. POZOR: u obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!

    Poštovné Česká pošta při platbě předem: 89 Kč
    Při platbě dobírkou: + 40 Kč
    Poštovné Česká pošta - obálka: 49 Kč
    (pouze pro rozměry max. A4, tloušťka 4 cm, nelze označit jako Křehké, není zde garance doručení do druhého dne, nelze na dobírku)

  • Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti PPL: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.
    V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím PPL, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

    Poštovné PPL při platbě předem: 89 Kč
    Při platbě dobírkou: + 40 Kč

  • Osobní odběr na pobočce Zásilkovny: Své zboží si můžete vyzvednout na vybrané pobočce Zásilkovny. V případě dobírky prosím berte na vědomí, že na místě lze platit pouze v hotovosti.

    Poštovné Zásilkovna při platbě předem: 49 Kč
    Při platbě dobírkou: + 15 Kč

  • Osobní odběr v našem skladu v Brně: zdarma
    všední dny 8:00 - 17:00, adresa: Brněnská 543, Brno-Modřice 664 42, Česká republika
    Mapku cesty najdete zde: Kontakty

 

!!! Při nákupu nad 2000 Kč je poštovné zdarma !!!


Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

2. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka (mimo obálky) je do kříže přelepena originální lepící páskou s logem Nordic Day. Pokud je tato páska přetrhnutá, přelepená jinou páskou či zcela nahrazena jinou páskou, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky.

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • v případě dopravy Českou poštou:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
  • v případě dopravy službou PPL:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 844 775 775
  • v případě dopravy službou DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 775 100 770. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

3. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému PPL nebo České pošty nebo DPD
  • v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít
  • v případě uložení na depu PPL kontaktujte dopravce na tel.  844 775 775
  • v případě uložení na depu DPD kontaktujte dopravce: 841 700 700
  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

Copyright © 2012 - 2017 Nordic Day • info@nordicday.cz
Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.
Facebook
Blog
Pinterest
Instagram
Kontakt