Originální bytové doplňky a nábytek v čistém severském stylu.
Novinky
Slevy
Jarní dekorace
VALENTÝN
Podle kategorií
Podle místností
Podle ceny
E-mail:

Nejoblíbenější značky


Madam Stoltz
By Nord
Tine K Home
House Doctor
Compagnie de provence
Bloomingville
Ferm Living

Nákupní řád

Jak nakupovat v internetovém obchodě Nordic Day

Zboží si můžete vybrat prohlížením v katalogu zboží (rozděleno na jednotlivé kategorie v levém menu), nebo hledáním v políčku Vyhledat. Fulltextové hledání je výhodné použít, pokud znáte typ zboží.
U každé položky je cena uvedena včetně DPH a také zde najdete informaci, zda máme toto zboží na skladě nebo je nyní vyprodané.
Jste-li již rozhodnuti, které zboží chcete koupit, stiskněte u vybraného produktu tlačítko Do košíku. Systém Vás upozorní, že zboží bylo vloženo do košíku. Vyprodané položky nelze vložit do košíku. Některé zboží může být rozděleno na jednotlivé varianty (například různá velikost nebo barva). Požadovanou variantu zvolíte pomocí vysouvací roletky u zboží a poté vložíte do košíku obvyklým způsobem.

Nyní máte možnost pokračovat dále v nákupu nebo si zobrazit košík. Do košíku se dostanete vždy kliknutím na nápis Obsah košíku v pravém horním rohu obrazovky. V košíku můžete zboží přidávat, ubírat či mazat. Pokud je Váš nákup v košíku již kompletní, zvolíte si v košíku dále Způsob dopravy a platby.
Po této volbě pokračujete dále kliknutím na tlačítko K pokladně (rekapitulace). Zde vidíte přehled všeho zboží, které kupujete, dále cenu za poštovné a především zvýrazněnou celkovou cenu objednávky včetně DPH. Pokud všechno souhlasí, pokračujete dále kliknutím na nápis Pokračovat. V dalším kroku vyplníte formulář s osobními údaji. Registrace zákazníka není nutná, ale pokud si ji zvolíte, získáváte mnoho výhod.

Registrací získáte následující výhody:

  • Systém si pamatuje Vaše kontaktní údaje, nemusíte je víckrát vyplňovat
  • U každé objednávky uvidíte, kdy byla vyřízena
  • Uvidíte historii všech vašich nákupů
  • Získáte možnost odběru novinek, budete tak vědět informace o zboží, soutěžích a akcí dříve než ostatní
  • Jako registrovaný zákazník sbíráte za každý nákup body, za které získáte slevový kupon či trvalou slevu na všechny další nákupy.

Pokud jste již registrovaný zákazník, můžete se přihlásit do systému pomocí e-mailu a hesla, které zadáte v Zákaznické sekci (v pravém menu). Obsah košíku zůstane zachován. Pokud jste nový zákazník a přejete si provést novou registraci, klikněte vpravo v Zákaznické sekci na nápis Registrace zákazníka. Obsah košíku zůstane zachován a pokračujete dále k pokladně již jako registrovaný zákazník.

Nyní stačí pouze 3 kroky k dokončení objednávky:

  1. Zadejte svoje osobní údaje (jméno, adresu, telefon…) do předem připraveného formuláře. Pokud máte nějaký dotaz, přání či připomínku, napište nám je do kolonky Poznámka.
  2. Kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku vytvoříte a odešlete závaznou objednávku.
  3. Dokončili jste objednávku = zboží objednáno, objednávka byla odeslána do našeho systému. Na Váš e-mail ihned obdržíte potvrzení objednávky se shrnujícími údaji.

Pokud máte jakékoli další přání, požadavek, dotaz ohledně expedice, nahlášení změn či informaci o zrušení objednávky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail info@nordicday.cz nebo na infolince +420 608 100 422.

Zrušení objednávky:

Zákazník má právo zrušit objednávku bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku zabalení zásilky. Tuto skutečnost je zákazník povinen oznámit buď emailem, nebo telefonicky.
- v případě, že objednávka byla již vyřízena a byla zabalena, je zákazník povinen uhradit náklady spojené se zabalením zásilky.
- v případě, že objednávka byla již vyřízena a byla expedována, je zákazník povinen uhradit náklady spojené se zabalením a expedováním.
- v případě, že zákazník zruší objednávku před zabalením či expedováním, nebude účtován žádný poplatek.

Jak k Vám zboží dopravíme?

Zboží dopravujeme po celé ČR. K přepravě zboží využíváme především přepravní společnost PPL, ale také Českou poštu. Zboží Vám bude doručeno do druhého dne od expedice z našeho skladu (výjimkou je varianta Česká pošta/obálka, kde může dodací lhůta delší). Zboží si můžete také vyzvednout osobně v našem skladu.

Jak můžete za zboží zaplatit?

  • Dobírkou - zboží zaplatíte dopravci při převzetí zboží
  • Bankovním převodem – zboží zaplatíte bankovním převodem na náš účet u GE Money Bank
  • Hotově - zboží je možné zaplatit při osobním odběru v našem skladu na adrese Nordic Day, Brněnská 543, Brno-Modřice 664 42, Česká republika

Naše kontaktní adresa:

Nordic Day
Brněnská 543
Brno-Modřice 664 42
Česká Republika
tel. +420 608 100 422
e-mail: info@nordicday.cz

IČ: 74759035  DIČ: CZ8557084140
Firma je plátce DPH.
Číslo účtu: 203393123/0600


Copyright © 2012 - 2017 Nordic Day • info@nordicday.cz
Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.
Facebook
Blog
Pinterest
Instagram
Kontakt