Originální bytové doplňky a nábytek v čistém severském stylu.
Novinky
Slevy
Jarní dekorace
VALENTÝN
Podle kategorií
Podle místností
Podle ceny
E-mail:

Nejoblíbenější značky


Madam Stoltz
By Nord
Tine K Home
House Doctor
Compagnie de provence
Bloomingville
Ferm Living

Často kladené otázky

  1. Rád bych si objednal zboží, ale jak poznám, zda jej máte skladem?
    V detailu každé položky najdete aktuální informaci o skladové dostupnosti.
  2. Zboží se mi moc líbí, ale musím pokaždé platit poštovné?
    Poštovné je zdarma při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH. Pokud není Vaše objednávka v této výši, můžete se domluvit například s kamarádkami a společně výše této objednávky dosáhnout nebo si poplatek za poštovné rozdělit.  Zboží si také můžete vyzvednout osobně v našem skladu v Brně.
  3. Rád bych koupil zboží, které je nyní vyprodané. Bude ještě toto zboží skladem?
    Vyprodané položky jsou vždy znovu objednány u dodavatele. Většinu z nich budeme mít opět skladem, ale může se stát, že některé dodavatel již vyřadil z nabídky. Pokud Vás zajímá některá z vyprodaných položek, můžete u takové zvolit službu Pohlídat zboží. V případě opětovného naskladnění Vám bude zasláno upozornění e-mailem.
  4. Co když mi zboží přijde, ale nebude takové jako na fotografii? Co když se mi nakonec nebude hodit?
    Pokud zakoupíte zboží v internetovém obchodě, máte ze zákona právo do 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Více informací o této možnosti, podmínkách a správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách, bod 5.
  5. Nemám zkušenosti s nákupem na internetu, rád bych si něco objednal, ale nevím jak…
    Veškeré informace o tom, jak nakupovat v našem internetovém obchodě, najdete v sekci Nákupní řád zde .
  6. Chtěla bych vybrat dárek kamarádce, ale nejsem si jistá, co přesně jí vybrat…
    Pokud chcete koupit dárek pro někoho blízkého, ale nejste si jistí, co vybrat, můžete využít naší nabídky dárkových poukázek. Obdarovaný si potom může vybrat dárek podle vlastního přání.
  7. Přišel mi e-mail, že zboží mi bylo odesláno, ale zásilka mi stále ještě nepřišla. Co dělat?
    V případě, že Vám odeslané zboží nebylo doručeno do 2 dnů od odeslání, ani jste nenašli ve schránce lístek od dopravce, doporučujeme ihned nás kontaktovat na tel. +420775100770, kde Vám sdělíme číslo balíčku a další informace o tom, kde se Vás balíček nachází.
  8. Zboží mi bylo doručeno, ale jedna z položek byla rozbitá. Jak postupovat?
    Pokud jste při kontrole doručené zásilky zjistili rozbité či poškozené zboží, kontaktujte nás neprodleně na telefon +420775100770, kde Vám sdělíme, jak postupovat. Doporučený postup při poškozené zásilce najdete také v sekci Doprava a platba zde .
  9. Přišel mi od Vás balíček, ale jedna z položek chybí. Co teď?
    Prosím kontaktujte nás co nejdříve telefonicky či e-mailem a vzniklou situaci s Vámi ihned vyřešíme.
  10. Rád bych sbíral věrnostní body za moje nákupy. Jak to mám udělat?
    Věrnostní body za každý nákup může sbírat pouze registrovaný zákazník. Aby se body za  nákup započetly, je třeba provést tento nákup jako přihlášený zákazník (přihlásit se do Zákaznické sekce zadáním Vašeho e-mailu a hesla). Více informací najdete v sekci Věrnostní program zde .
  11. Je na zboží záruka? Jak by probíhala případná reklamace?
    Na všechno zboží je záruka 24 měsíců. Veškeré informace o reklamaci a jejím průběhu najdete v sekci Reklamační řád zde .
  12. Máte i kamennou prodejnu?
    V současné chvíli nemáme kamennou prodejnu. Veškeré zboží je možné zakoupit pouze v našem internetovém obchodě.
  13. Jsem podnikatel a rád bych ve svém obchodě prodával i Vaše zboží. Nabízíte i velkoobchodní spolupráci?
    Vybrané značky nabízíme i velkoobchodně. Veškeré informace o velkoobchodním prodeji najdete v naší B2B sekci zde . V této sekci najdete informace o nákupu, podmínky dodání, minimální výši nákupu, dobu dodání a další. Pro zobrazení katalogu zboží a nákupních cen je třeba se nejprve registrovat jako obchodník zde. Po schválení této registrace Vám bude povolen přístup do katalogu a možnost objednat zboží.
  14. Jsem ze Slovenska. Jak mohu nakoupit?
    Pro zákazníky ze Slovenska nabízíme možnost pohodlného nákupu na slovenské verzi našeho e-shopu: www.bellarose.sk . Zde jsou všechny ceny v měně EUR, případná platba převodem je možná na náš slovenský účet (Slovenská Sporite’lňa, a.s.). Zboží přepravuje společnost PPL a  doba doručení je do 48 hodin od expedice z našeho skladu


Pokud jste zde nenašli odpověď na svoji otázku nebo nebyla pro Vás odpověď dostačující, neváhejte nás kontaktovat: info@bellarose.cz


Copyright © 2012 - 2017 Nordic Day • info@nordicday.cz
Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.
Facebook
Blog
Pinterest
Instagram
Kontakt