Originální bytové doplňky a nábytek v čistém severském stylu.
Novinky
Slevy
Venkovní posezení
Podle kategorií
Podle místností
Podle ceny
E-mail:

Nejoblíbenější značky


Madam Stoltz
By Nord
Tine K Home
House Doctor
Compagnie de provence
Bloomingville
Ferm Living

Doprava a platba

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 10 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.


1. Způsob dopravy:

  • Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms. 
    V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. U obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!
    Poštovné Česká pošta při platbě předem: 89 Kč
    Dobírka: +40 Kč
    Poštovné Česká pošta - obálka: 49 Kč
    (pouze pro rozměry max. A4, tloušťka 4 cm, nelze označit jako Křehké, není zde garance doručení do druhého dne)
  • Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti PPL: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.
    V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím PPL, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
    Poštovné PPL při platbě předem: 89 Kč
    Dobírka: +40 Kč
  • Osobní odběr na pobočce Zásilkovny: Své zboží si můžete vyzvednout na vybrané pobočce Zásilkovny. V případě dobírky prosím berte na vědomí, že na místě lze platit pouze v hotovosti.
    Poštovné Zásilkovna při platbě předem: 55 Kč
    Při platbě dobírkou: + 15 Kč
  • Osobní odběr v našem skladu v Brně: zdarma
    všední dny 8:30 - 16:00, adresa: Brněnská 543, Brno-Modřice 664 42, Česká republika

Při nákupu nad 2000 Kč je poštovné zdarma!

Zboží zasíláme také na území Slovenské Republiky:
Vzhledem k rostoucímu zájmu o naše služby ze Slovenské republiky, jsme zajistili zasílání zboží do 48 hodin, po jeho celém území. Objednávat můžete www.nordicday.sk
Zboží zasíláme zásilkovou službou UPS či PPL, která dokáže balíček doručit do 48 hodin od jeho odeslání.
Výslednou cenu za zboží a dopravu zaplatíte při dobírkovém balíčku v EUR, lze platit i předem na účet u slovenské banky (Slovenská Sporitel'ňa 0900)

Poštovné UPS na Slovensko při platbě předem: 3,5 EUR     Dobírka: + 1 EUR
Poštovné PPL na Slovensko při platbě předem: 7 EUR
       Dobírka: + 1 EUR

Poštovné Zásilkovna na Slovensko při platbě předem: 2,5 EUR    Dobírka: + 0,5 EUR

 

Při nákupu v hodnotě nad 80 EUR je poštovné na Slovensko zdarma!


2. Způsob platby:

  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
    Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
    Pro zákazníky ze Slovenské Republiky je dobírková částka v EUR.
  • Bankovním převodem na náš účet 203393123/0600 , vedený u Moneta Money Bank, a.s
    (Pro zákazníky ze Slovenské Republiky je možná platba bankovním převodem na náš účet u Slovenská Sporitel'ňa, a.s. , číslo účtu 633826726/0900.)
    Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
  • On-line platební kartou přes zabezpečenou platební bránu 3D Secure
  • Hotově při osobním odběru v našem skladu

 

3. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • v případě dopravy službou PPL či UPS:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 775 100 770. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

4. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému PPL nebo české pošty
  • v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít
  • v případě uložení na depu kontaktujte dopravce
  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

Copyright © 2012 - 2017 Nordic Day • info@nordicday.cz
Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.
Facebook
Blog
Pinterest
Instagram
Kontakt